wtorek, 15 listopada 2016

Moje wypieki - Całkiem nowe przepisy !

Moje wypieki - 
Całkiem nowe przepisy ! 


Dzięki uprzejmości wydawnictwa Egmont w moje ręce wpadła książka – „Moje wypieki – Całkiem nowe przepisy” od Doroty Świątkowskiej.
Dorota jest znaną blogerką dzięki jej stronie – mojewypieki.com. Większość przepisów która znajduje się w tej książce nie była dotąd publikowana i na próżno ich szukać na blogu autorki. Wszystkie receptury są autorskie – zostały stworzone i przetestowane przez Dorotę Świątkowską, czyli jak dla mnie to taka 100% gwarancja, że czego z tej książki nie spróbuję zrobić – uda się na pewno. 
 
Wydana jak zwykle ślicznie. Twarda oprawka, dobrej jakości papier i wmontowana zakładka. Zdjęcia, mnóstwo zdjęć na których sam widok chce się zakasać rękawy i lecieć gotować.
Książka została podzielona jak i poprzednie na kategorie: ciasta drożdżowe / tarty / ciastka / serniki/ torty / ciasta kruche / desery. Dodatkowo z nowości mamy też: Czekoladę i ciasta bez pieczenia. Wszędzie widać różnorodność i mnogość kolorów. Masa nowych przepisów z owocami sezonowymi. 

Część wypieków bardzo prosta, część wręcz przeciwnie.
Przepisy są przedstawione w bardzo prosty i przejrzysty sposób. Jeśli trzeba, wszystko jest dokładnie rozpisane i objaśnione. Nikt nie powinien mieć problemów z ich odtworzeniem.
Książka jest naprawdę godna polecenia, tym bardziej, że cena jest przystępna. Nawet jeśli macie już masę książek i uważacie, że po co mi kolejna? 
Przecież wszędzie jest to samo – jesteście w wielkim błędzie! 
To pozycja wyjątkowa. 
Zabiera czytelnika w słodką podróż kulinarną z której już nie ma odwrotu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print